Serdecznie witam i o zdrowie pytam

Witam,
mam nadzieję, że miło spędzisz tu czas i jeszcze kiedyś mnie odwiedzisz.

piątek, 15 maja 2009

Purpurowa wróżka

Szkoda, że nie mam jej do pomocy. Mogła by za czarodziejskim dotknięciem swej cudownej różdżki odmienić mój los - przenieść mnie w krainę wiecznej szczęśliwości zamieszkiwaną przez prawych ludzi.
Ona na pewno zna takie miejsce, w którym wszyscy są życzliwi, nie krzywdzą i nie ranią, nie depczą marzeń innych, nie myślą tylko o sobie...
A jakby jeszcze zostawiła przy mnie dwa elfy, gotowe pomóc rozwiązać każdy problem, odgonić lęki, ukoić w bólu i prowadzić po ścieżkach radości... Czyż nie byłoby pięknie?
Purpurowa Wróżko, gdzie jesteś? Dlaczego odeszłaś? Kraina marzeń nie istnieje bez Ciebie. Brama do kwitnących ogrodów jest zamknięta. Zabrałaś ze sobą błogość i odpoczynek myśli. Wróć proszę. Wróć. Proszę...


"Nic nie załamuje tak, jak złamana obietnica"
Kevin Moore

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz